-- Cena: najpierw najniższa Cena: najpierw najwyższa Nazwa przedmiotu: A do Z Nazwa przedmiotu: Z do A Najwcześniej dodane Ostatnio dodane Sortuj według
Porcelana szkliwiona, ręcznie malowana i złocona. Arita - Imari, Japonia, era Meiji (1868-1912) Wys. 44,5 cm, szer. 21 cm, gł. 16 cm. Stan zachowania bardzo dobry.
Popiersie damy o figlarnym spojrzeniu. Spod jej koronkowego nakrycia głowy wydobywają się gęste, skłębione loki. Okalają smukłą twarz dziewczęcia, przewiązaną szeroką wstęgą ażurowego wykończenia czepca.
Urokliwe przedstawienie roześmianej pary. Młoda kobieta została ukazana w długiej sukni, z czepcem na głowie. W lewej dłoni trzyma szeroki kosz, którym posługuje się przy wykonywaniu codziennych obowiązków. Zajęta powszednością dnia,...
Popiersie damy w kaskadowym welonie. Młoda kobieta została ukazana z wysoko podniesioną głową. Jej spięte włosy zdobi szeroki diadem, stanowiący oparcie dla wplecionego welonu. Długie pasmo transparentnego materiału opada na smukłe...
Figuralne przedstawienie bogini Kannon - opiekunki potrzebujących oraz ciężarnych. Została ukazana w długiej, wielobarwnej szacie, której diagonalne partie materiału tworzą niewielki tren. Jej spięte włosy podkreślają odsłonięty tors, prezentujący bogatą biżuterię. ...
Figura przedstawiająca damę dworu, wykonana z malowanej terakoty „mingqi” z dynastii Han. Klasyczna forma figury: kobieta ze złączonymi rękoma, z szacie z szerokimi rękawami i szeroką podstawą. Pokryta jest wielobarwną polichromią. Chiny, dynastia Han (206 p.n.e.-220...
Rzeźba wykonana z terakoty przedstawia dziewczynkę przytulającą psa (foksteriera?). Francja, Paryż, art deco, lata 10/20 XX w. Syg. „CR Raphael Peyre”. Wys. 42,5 cm, dł....
Rodzina gazeli (?) wykonana z fajansu szkliwionego. Rzeźba w stylu art deco z charakterystycznymi cechami syntetyzmu oraz dekoracyjności formy dla wzbogacenia efektu wykończona została mocnym, zielonym szkliwem. Art deco, Francja, Proj. Charles Lemanceau dla Faïencerie de...
Kobieta z koszem kwiatów wykonana z malowanej terakoty. Rzeźba ukazuje wysportowaną młodą kobietę w skromym stroju przywodzącym na myśl antyczną grecką szatę, również poprzez regularne zafałdowanie. Rzeźba wykazuje cechy stylu art déco - syntetyzm oraz dekoracyjne ujęcie pozy postaci.
Popiersie dziecka wykonane z terakoty. Francuski artysta ukazał pełną uroku twarz i pełną loczków fryzurę dziecka. Claude Mirval (XIX-XX w.), Francja, początek XX w. Wys. 37 cm, szer. 15 cm, gł. 17 cm.
Kot wykonany z terakoty. Artysta ukazał siedzące zwierzę w duchu realizmu, jednocześnie zbliżając się do rzeźby impresjonistycznej. Sèvres, Francja, początek XX w. Sygnowane wytwórnią „Sèvres i „Bucher” - sygnatura artysty
Rzeźbiarskie przedstawienie Afrodyty z towarzyszącym jej Erosem. Grecka bogini piękna z wyraźną przyjemnością porusza się po kamienistym nabrzeżu. Kierując sie wprost ku morskim falom zdejmuje wierzchnią szatę do kąpieli.
Płaskorzeźba ukazująca tytułowe polowanie Diany podczas kąpieli. Bogini łowów wraz ze swymi towarzyszkami zerwała się na widok podglądającego je Akteona. Rozgniewana Diana za naruszenie jej prywatności, postanowiła przemienić myśliwego w...
Całopostaciowe przedstawienie leśnej nimfy, poruszającej się w rytm dźwięków natury. Jej długa, lekka suknia unosi się na wietrze odsłaniając smukłe kształty dziewczęcia.
Całopostaciowe przedstawienie młodej kobiety. Jej wiotkie ciało zostało przystrojone długim, delikatnym suknem. W dłoniach trzyma pękate dzbany, umożliwiające czerpanie wody i wina. Łagodna twarz dziewczęcia wyraża kontemplację. Okala...
Przedstawienie dworskiej pary w typie fete galante. Wytworny mężczyzna adoruje młodą kobietę pośród parkowej scenerii. Jego szeroki kapelusz przysłania wachlarz, którym pozornie wzbrania się kobieta. Z wyraźną przyjemnością...
Przedstawienie uśmiechniętego mnicha buddyjskiego z ogoloną głową i wielkim gołym brzuchem, w wielobarwnym płaszczu. Jest to niekanoniczna postać Buddy - Budai/Hotei - włączony do ludowego taoizmu w Japoni, zaliczany do Siedmiu Bogów Szczęścia. Często ma przy sobie worek, z...
Figuralne przedstawienie sceny z hagiografii św. Antoniego. Szatan widząc ascetyczne życie pustelnika, postanowił poddać jego wytrwałość próbie. Kusił mężczyznę, roztaczając wizje ziemskich...
Głowa młodego chłopca wyłaniająca się z terakotowej formy. Ukazanie go podczas snu miało uwypuklić chłopięcą delikatność. Tego typu rozwiązanie rzeźbiarskie przywołuje na myśl koncepcję non finito - dzieła zamierzenie nieskończonego, w celu wydobycia istoty materii....
Popiersie dziewczyny otulonej szalem. Jej twarz wyłania się z cienia narzuconej draperii. Tylko niesforne włosy próbują wydostać się spod ciężaru materiału. ...
Tytułowa dama z owczarkiem, ukazana w ujęciu popiersiowym. Młoda kobieta spogląda na ukochanego psa z nieskrywaną czułością. Trzyma jego pysk w delikatnej dłoni, odsłaniając fragment swojego ciała. Wraz z wymianą spojrzeń, tak...
Urocze przedstawienie młodej kobiety siedzącej na niewysokim osiołku. Dziewczyna wpatrzona w dal, wprawnie kieruje skromną uprzężą zwierzęcia. Rozsiadłszy się między dotroczonymi koszami, wdzięcznie...
Rzeźbiarskie przedstawienie młodej kobiety czerpiącej wodę ze źródła. Dziewczyna klęcząc na kamiennym zboczu, opuszcza jeden z przyniesionych przez siebie dzbanów. Nie zważa na krańce swojej sukni, niebezpiecznie kłębiące się...
Popiersie młodej dziewczyny wykonane z terakoty zatytuowane „Thais” (jest to imię żeńskie). Bardzo charakterystyczny dla tego francuskiego rzeźbiarza secesyjny, emocjonalny styl portretu. Secesja, Francja, syg. „E. Villanis” i „1899”, ok. 1900 r.
Romantyczne przedstawienie oczarowanej sobą pary. Mężczyzna przysiadłwszy na parkowej skale, delikatnie muska dłoń kobiety. Z czułością adoruje każdy centymetr jej ciała. Dziewczyna wsparta ręką o kamienną grań, delikatnie pochyla...
Figuralne przedstawienie kobiety niosącej wazę. Młoda dziewczyna, ubrana w zwiewną sukienkę, przemierza drogę sprężystym krokiem. Nie zważając na trudy codziennych obowiązków, emanuje dookoła promiennym uśmiechem. Dmący wiatr...
Popiersie kobiety zwróconej profilem do widza. Pełną twarz dziewczęcia okalają długie włosy o subtelnym podpięciu. Ich pasma miękko spływają na ramiona modelki. Zdecydowane spojrzenie i wysoko uniesiona broda świadczą o...
Scena pastoralna przedstawiająca parę zalotników. Kobieta została ukazana w długiej sukni z mocno wyeksponowanym dekoltem. Siedząc na powalonym pniu w jednej doni trzyma kosz z różami, w drugiej niewielki bukiet. Jej bose stopy miękko dotykają ziemi.
Mali muzykanci siedzący na drewnianej konsoli. Każde z przedstawionych putt dzierży atrybuty muzyczne. Pierwsze z nich wyciąga ku górze dłoń. Trzymając w dłoni lutnię, śpiewa z zaangażowaniem. Umieszczony pośrodku chłopiec gra na flecie. Dmąc w instrument, bacznie przygląda się...
Rzeźbiarski akt przedstawiający siedzącą kobietę z podkulonymi nogami. Młoda dziewczyna wdzięcznie prezentuje swoje ciało, a poprzez odchylenie głowy dodatkowo eksponuje piersi i brzuch. Świadoma atrakcyjności swojego ciała, patrzy na widza spod wpółprzymkniętych powiek....
Popiersie młodej, zamyślonej kobiety o szerokim nakryciu głowy. Dziewczyna została przedstawiona w płaszczu z wysokim kołnierzem, spod którego wydobywa się kaskadowo ujęty żabot. Lekko przechylona głowa w subtelny sposób przywodzi...
Rzeźba przedstawia dumnie stojącą, uskrzydloną postać kobiety. Artysta w subtelny sposób zarysował jej krągłości, przebijające się przez delikatną szatę. Kobieta oburącz trzyma wielką palmę zwycięstwa. Sygnatura: Armand Martial
Urokliwa scenka rodzajowa - grupa czterech młodych Bretonek wracających z połowu ryb. Ubrane w typowe dla regionu stroje kobiety dźwigają kosze i worki. Na ich twarzach widoczne są uśmiech - praca w gronie znajomych staje się przyjemnością. (Grupa wystawiana również jako "Śmieszki")
Popiersie młodej kobiety w czepcu. Włochy, 2 poł. XIX w. Richard Aurili (1834-1914) - rzeźbiarz, znany z pięknych kobiecych popiersi, głównie secesyjnych. Terakota...
Popiersie młodej dziewczyny w czepcu. Kobieta zwraca głowę w prawą stronę, jakby coś właśnie zwróciło jej uwagę. Tematyka młodych mieszkanek wsi zajmuje istotne miejsce w twórczości rzeźbiarza, tworzył również pełnopostaciowe wizerunki. Sposób opracowania elementów ubioru i podstawy zdradza secesyjne zamiłowanie do...
Popiersie dziewczynki. Typowa dwudziestowieczna forma, oparta na syntetyzacji i uproszczeniu, nie przeszkodziła artyście w oddaniu cech bohaterki. Szczególnie istotne musiały być zaciśnięte usta, które wyrażają zdecydowanie i determinację, jak i pewną buntowniczość. Europa...
Flora - rzymska bogini kwiatów i wiosny. Artysta ukazał ją jako młodą nagą kobietę siedzącą wśród kwiatów. Pierwowzór został zaprezentowany na Salonie w 1750 r. Obecnie marmurowa rzeźba znajduje się w zbiorach Ermitażu w Petersburgu. Według Etienne Maurice Falconeta...
Popiersie dziewczyny w czepcu. Twarz młodej kobiety została ujęta w koronkową ramę nakrycia głowy i wydatnego kołnierza sukni. Szlachetne wykończenie czepca odpowiada temu zastosowanemu na kreacji. Twórca stworzył niezwykłe wrażenie lekkości koronek. Popiersie dopełnione niewielkim bukiecikiem kwiatów przypiętym do stanika...
Grupa rzeźbiarska - satyr, nimfa i putto. Tematyka mitologiczna była chętnie podejmowana przez artystę. Problem relacji faunów i nimf, a także wizja rodziny fauna powraca w wielu realizacjach. Grupa prezentuje ciekawe zderzenie - satyr wyraźnie chce zwrócić uwagę partnerki, ale ona odpowiada na wołanie towarzyszącego im...
Rzeźba przedstawia Bodhisattwę - jap. Kannon. Figura wykonana z terakoty, podstawa z malowanego drewna. Wtórnie, w Europie, dodano mosiężną oprawę na żarówkę, którą oczywiście można usunąć. Japonia, era Meiji (1868-1912) Całość:...
Rzeźba zatytułowana "L'Amite", czyli "Przyjaźń". Paryż, secesja, ok. 1900 r. Geogres Charles Coudray (aktywny 1883-1932) - francuski rzeźbiarz aktywny w Paryżu. W latach 1883-1903 wystawiał na Salonie. Autor posagów, popiersi i...
Czułość - figura przedstawiająca kobietę tulącą do siebie młodszą dziewczynkę. Odnosząc się do aktu artysta podkreślił bliskość łączącą matkę i dziecko. Uczuciowość i wrażliwość są istotnymi aspektami tej wyjątkowej relacji. Francja, pocz. XX w.
Zniewolona - figura spętanej sznurem młodej kobiety. Hiszpania, przełom XIX i XX w. Gustavo Obiols Delgado (1858-1910) - hiszpański rzeźbiarz. Terakota.
Popiersie damy. Odsłaniająca ramiona i dekolt suknia, ułożone w loki i upięte włosy przybrane kwiatami przywodzą na myśl swobodę i zmysłowość rokokowej mody. Urzekająco piękna twarz damy charakteryzuje się dostojnym, nieco poważnym wyrazem. Francja, Sevres, połowa XIX...
Rzeźba o dekoracyjnym charakterze - popiersie kobiety okrytej szalem. Sposób opracowania upiętych włosów jest zbieżny z tym zaproponowanym na okrywającej ją tkaninie. Fryzura kobiety i dolna krawędź szala zostały przybrane czerwonymi kwiatami - makami. Figura umieszczona na niskim cokoliku.
Intrygujące popiersie orientalnej piękności. Pewna swej urody i wdzięku dziewczyna zalotnie ukazuje fragment biustu, a jednocześnie skromnie ucieka swym spojrzeniem w dół. Z jednej strony otula ją pasmo bujnych ciemnych włosów, a z drugiej jasna udrapowana suknia. Terakota...
Podwójne popiersie wykonane z patynowanej terakoty. Przedstawią młoda parę z bardzo ornamentalnie potraktowanymi włosami - co przywodzi na myśl archaiczną rzeźbę grecką i sztukę starożytnego Egiptu. Syg. D.H. Chiparus. Art deco, Francja, lata 20/30 XX w,
Figura młodej dziewczyny. Postać została ukazana przy niewielkim pieńku, naznaczonym kwiatami, co pozwala oglądającemu sytuować ją w krajobrazie. Poza ciała dziewczyny i wyraz jej twarzy sugerują, że szuka kogoś lub czegoś. Tematykę figury dopełnia uspokojna, pastelowa kolorystyka.
Secesyjne popiersie wykonane z patynowanej terakoty. Artysta ukazał uśmiechniętą młoda kobietę, z efektowną fryzurą z wpiętymi liśćmi. Popiersie zdaje się wynurzać z wodnych roślin, co przywołuje na myśl wodne nimfy, boginie sił żywotnych przyrody. Secesja, sygn. „M. Piary”?,...
Popiersie pięknej dziewczyny. Upięte włosy i kreacja z okazałym dekoltem odsłoniły smukłą, długą szyję. Artysta, przez piękno zewnętrzne, odniósł się do piękna duszy - młoda kobieta uosabia dumę i godność. Włochy, 2 poł. XIX w.
Okazały wazon na suszone kwiaty z pełnofigurową dekoracją rzeźbiarską. Samo naczynie ma kształt zbliżony do kielicha. We frontalnym oglądzie widzowi ukazuje się młoda kobieta przechodząca przez pole kwiatów. Takie wrażenie mogą potęgować umieszczone z tyłu naturalne kwiaty.
Popiersie młodej Holenderki w tradycyjnym czepcu. Dziewczyna ma piękne blond loki, które spływają na ramiona spod nakrycia głowy. Twarz charakteryzuje się jeszcze młodzieńczą miękkością, ale oczy mają zupełnie dojrzały i poważny wyraz. Francja (?), przełom XIX i XX...
Popiersie młodej kobiety. Szczególny walor estetyczny zawdzięcza pięknie upiętym i ułożonym włosom dziewczyny, które dodatkowo ozdabiają kwiaty. Ukazaną część ciała podkreśla lekka suknia z medalionem. Kobieta została przedstawiona niczym wiktoriańska Flora. Francja, 2 poł. XIX...
Kąpiąca się - pełnopostaciowy wizerunek prawie nagiej kobiety sprawdzającej wodę tuż przed kąpielą. Temat o antycznej genezie pozwalał artystom ukazać piękno kobiecego ciała. Figura nie odnosi się już do mitologicznego kostiumu stosowanego przez wieki, a ukazuje zwyczajną, choć piękną kobietę.
Grupa rzeźbiarska ukazująca dwoje dzieci kulących się z zimna i kobietę, prawdopodobnie ich matkę, okrywającą je szatą. Poruszający obraz troski o najmłodszych, nawet własnym kosztem, naznaczony stylistyką przełomu wieków. Lorenzo Vergnano (1850-1910) - włoski rzeźbiarz,...
Auguste-Hyacinthe DEBAY "Pierwsza kołyska" to poruszający temat: naga Ewa przytulona do Kaina i Abla, otaczająca ramionami swych synów niczym ptaszki skupione w gnieździe. W swej wymowie rzeźba przypomina Madonnę z...
Para biegnących puttich, prawdopodobnie są to postaci mitologiczne, być może Bachus i Ariadna. Całość nawiązuje do rokokowej stylistyki. Niemcy, Turyngia, 1905-1937 r. Felix Zeh (akt. 1888-1937), AWF Kister...
Figurka młodej, nagiej kobiety, być może leśniej nimfy, trzymającej w dłoniach trzy ptaszki. Dziewczyna jest wyraźnie zachwycona swoim znaleziskiem. Porzellanfabriken Lorenz Hutschenreuther A. G. Selb, Niemcy, 1955-68 r. Porcelana...
Popiersie młodej dziewczynki wykonane z terakoty. Swobodne, naturalistyczne ujęcie uśmiechniętej dziewczyny, z zachowaną pewną dozą klasycznego idealizmu rzeźby greckiej. Art deco, Sygn. Guero, Francja, lata 20/30 XXw. Wys. 34 cm,...
Rzeźba przedstawiająca Marię przy żłóbku, doglądającą swojego Syna. Figura cechuje się prostą formą, czemu zawdzięcza cały swój urok. J. S. Hartmann - duet artystów: Suzanne Laurens (1904-2003) i Jacques Hartmann (1908-1994).
Rzeźbiarski wizerunek Tomasa Garrigue'a Masaryka (1850-1937) pierwszego i najdłużej urzędującego prezydenta Czechosłowacji (1918-1935). Cieszący się do dziś poważaniem polityk był nazywany ojcem niepodległej Czechosłowacji. Jan Vlach, 1 poł. XX w.
Przedstawienie łodzi ze śpiącym rybakiem w otoczeniu dwóch nimf. Popularny na przełomie wieków motyw - nimfy zauroczone młodzieńcem porywają go. Wodne panny występują tu jako typowe dla epoki femme fatale. Przedstawienie nie tchnie jednak grozą, do czego przyczynia się także typowa dla wytwórni uspokojona...
Pięć stacji drogi krzyżowej: 1 - Pan Jezus na śmierć skazany. 7 - Pan Jezus upada pod krzyżem po raz drugi. 9 - Trzeci upadek Pana Jezusa. 13 - Pan Jezus zdjęty z krzyża. 14 - Pan Jezus złożony do grobu.
Figura ukazująca radosną kobietę, mieszkankę wsi z dwoma ogromnymi koszami. Pełne witalności przedstawienie, co podkreśla dynamiczny zwrot postaci. pocz. XX w. Terakota polichromowana.
Akt ukazujący kobietę prawdopodobnie po wyjściu z kąpieli. Lekko idealizowane i syntetyczne ujęcie ciała charakterystyczne jest dla artystów tworzących w stylu wczesnego art deco. Akt nawiązuje nieco do klasycznych rzeźb greckich z licznymi wizerunkami Venus wychodzącej z kąpieli.
Figura siedzącej baletnicy w błękitnej sukni. Rzeźba odznacza się typową dla epoki syntetyzacją i uproszczeniem. Spokojny charakter przedstawienia koresponduje z zastosowanymi pastelowymi barwami - błękitem i beżami. Cleopatra Vladimirovna Beklemicheva (1898-1976)...
Figurka tancerki utrzymana w białej i srebrnej kolorystyce. Temat tańca był jednym z najchętniej poruszanych przez twórców z lat 20-30. XX w. Radosna tancerka prezentuje się w odważnej kreacji i ciekawym nakryciu głowy. Art deco, Polska (?), lata 20/30. XX w. ...
Stojąca lampa o wyjątkowej formie. Rzeźbiarskie przedstawienie dwóch lwic na skale, walczących z wężem. Ciała zwierząt oddano z dużą dokładnością. Zwrócono szczególną uwagę na ekspresję towarzyszącą konfrontacji stworzeń. Art deco, lata 30. XX w.
Popiersie pięknej, rozmarzonej kobiety. Włosy dziewczyny są obficie przybrane stokrotkami, co koresponduje z tytułem biustu - "Paquerette" (fr. stokrotki). A. Farre, Francja, secesja, XIX/XX w. Terakota.
Niezwykłe, okazałe popiersie damy z epoki secesji, w otoczeniu roślin. Wykonane ze szkliwionej, ręcznie malowanej porcelany. Niezwykłej jakości dbałość o detale, za pomocą szkliwa uzyskano nawet efekt kropli na zielonych liściach. Delikatny uśmiech kobiety, w stroju i fryzurze charakterystycznym dla fin de...
Płaska patera z wyobrażeniem postaci kobiecej unoszącej się wśród fal. Sececja, ok. 1900 r. Terakota. Wym. 57x 37 cm. Sygn. U. Salignol...
Popiersie młodej uśmiechniętej dziewczyny. Rzeźba w stylistyce tradycyjnego nurtu art deco - akademicka poprawność anatomiczna łączoną z lekką skłonnością do nowoczesnej stylizacji. Georges Trinque (1844-1930) - rzeźbiarz wykonujący rzeźby w stylu akademickim, zaadoptował także...
Rubens CAPALDO (1908 - 1997) - włoski malarz i rzeźbiarz działający we Francji. Rzeźba " Polujący Tygrys". Francja, XX w. Terakota malowana na kolor brązu.
Lyle BARCEY - rzeźbiarka lat 50. XX w. Popiersie młodej dziewczyny z głową opartą na złożonych dłoniach. Francja, 1957 r.
Akt porcelanowy - młoda flecistka z ptaszkiem. Fabryka porcelany HUTSCHENREUTHER, KUNSTABTEILUNG, Selb, Niemcy, Sygnatura z lat 1938 - 1955, w kolorze zielonym. Porcelana szkliwiona, ręcznie malowana.
Pełna ekspresji, duża figura chińskiego konia. Chiny, XIX w. Terakota pokryta oryginalną brązową polichromią. Wys. 32 cm, dł. 43 cm, szer. 13 cm.
Postać Satyra pochylonego nad śpiącą nimfą. Satyr w mitologii greckiej to demon leśny, bóg płodności, przedstawiany jako istota, która górną część ciała miała ludzką, a dolną zwierzęcą (kozią), uszy spiczaste i zmierzwione włosy. XIX...
Para kobiecych postaci uosabiających muzykę oraz taniec. Jedna, ukazana statycznie, gra na lirze i śpiewa, a druga, przedstawiona w ruchu, tańczy w takt muzyki. Obie w długich zwiewnych sukniach, podkreślających charakter postaci.
Piękne przedstawienie miłości macierzyńskiej. D. Daniel, lata 20. XX w. Terakota nieszkliwiona. Wys. 56 cm, dł. 78 cm, szer. 19 cm. Sygn.: D....
Figurka z tajemnicą: młoda praczka siedząca na dużym koszu od prania. Rzeźba ukrywa nagą część ciała kobiety, którą ujawnia gdy jest ona podnoszona z kosza. Francja, ok. 1890 r. Terakota nieszkliwiona, pokryta...
Figurka stojącej pani w zwiewnej, falującej sukni. Fürsteberg (?), XIX w. Porcelana szkliwiona, ręcznie malowana i złocona. Wys. 31 cm, szer. 12 cm, gł. 12 cm.
Karel Pokorny (ur. 1891r. - zm. 1962r.) - czeski rzeźbiarz, profesor Akademii Sztuk Pięknych w Pradze. Postać to prawdopodobnie Bożena Niemcowa - prekursorka nowej czeskiej prozy. Czechosłowacja, ok. poł. XXw.
Hiszpania, 1849r. Wniebowzięcie Najświętszej Marii Panny - model wykonany przez rzeźbiarza, poprzedzający tworzenie zamówionej rzeźby (bozzetto). Terakota ręcznie modelowana. Wys. 34 cm,...
Niemcy, Miśnia, 1931r. Plakieta okolicznościowa (58 ze 100) z wypukłym reliefem : 1931, MEISSEN SEINEN FREUNDEN - SCHEURICH nach CALLOT. Przedstawia dwie walczące postaci z commedia dell'arte, których skrzyżowane miecze tworzą znak miśnieńskiej porcelany. Biskwit. Wys.17,5cm, szer.10,5cm, gr.1,4cm. Sygn.: dwa...
Niemcy, okolice Miśni ?, XVIII / XIX w. ? Figurka obnośnego sprzedawcy dmuchaw kominkowych z koszem na plecach. Porcelana szkliwiona, wys. 23 cm, szer. 9 cm. Sygn. podszkliwna niebieska : dwa skrzyżowane miecze ?- naśladownictwo sygnatury królewskiej manufaktury w Miśni. Brak trzech palców lewej ręki i rączek dmuchawy w...
Amphora Porzellanfabrik Riessner & Kessel w Turn - Teplitz, Austria, 1905 - 1910 r. Figurka małego Dionizosa przy beczułce na wino. Porcelana nieszkliwiona (biskwit), ręcznie malowana.
przedmiotów na stronę 10 20 50 150