-- Cena: najpierw najniższa Cena: najpierw najwyższa Nazwa przedmiotu: A do Z Nazwa przedmiotu: Z do A Najwcześniej dodane Ostatnio dodane Sortuj według
Krzesło wykonane w okresie międzywojennym w stylu art deco. Siedzisko tapicerowane. Art deco, Polska, lata 20/30 XX w. Szer. 47 cm, gł. 53 cm, wys. 91 cm. Stan zachowania widoczny na...
Komplet mebli gdańskich składa się ze stolika kawowego oraz trzech foteli. Meble z nogami w formie toczonych spiralnych tralek, podłokietniki z wolutami, oparcia bogato rzeźbione z motywami roślinnymi, lwami oraz herbem Gdańska. Na oparciach poza herbem widnieje napis po łacinie „NEC TEMERE NEC TIMIDE” - „Ani przypadkowo, ani nieśmiało”.
Biurko z okresu międzywojennego w stylu art deco. Fornir dębowy. Bogato rzeźbione boki w motywy roślinne, nogi na lwich łapach. Art Deco, Polska, lata 20/30 XX w. Blat 160x83. Wys....
Ludwik XVI / klasycyzm, Francja, ok. 1780 r. Wys. 105 cm (blat 72 cm), szer. 78,5 cm, gł. 51 cm. Stan zachowania widoczny na zdjęciach, dobry, jak najbardziej nadaje się do użytku.
Ludwik XVI / klasycyzm, Francja, ok. 1780 r oraz 2 poł. XIX w. Wys. 89 i 85 cm, szer. 58, gł. 58 cm. Stan zachowania widoczny na zdjęciach.
Ludwik XVI / klasycyzm, Francja, ok. 1780 r. Wys. 87 cm, szer. 59 cm, gł. 59 cm. Stan zachowania widoczny na zdjęciach, dobry. meble są stabilne, tapicerka w dobrym stanie.
Ludwik XVI / klasycyzm, Francja, ok. 1780 r. Wys. 71,5 cm, dł. 81 cm, szer. 45 cm. Stan zachowania widoczny na zdjęciach, niewielkie braki forniru, na tylnych nogach brak okuć - stópek.
Parawan / ekran kominkowy wykonany z drewna lakowanego, malowanego, inkrustowany kością oraz macicą perłową w technice Shibayama. Jest to sztuka rzeźbiarska w której artysta łączy ze sobą różne materiały. Materiały drogocennie stosowane są jako inkrustacje lub apliki na rzeźbionej powierzchni drewna.
Fotel z polichromią z okresu przejściowego (franc. transition) stylów Ludwika XV i Ludwika XVI. Posiada jeszcze rokokową formę, jednak bez fantazyjnej rokokowej dekoracji, acz klasycystycznymi kokardami bardzo typowymi dla francuskiego stylu Ludwika XVI. Transition - Ludwik XV /...
Stolik pomocniczy, na trzech toczonych nogach. Zdobiony naturalistyczną intarsją wykonaną z różnych gatunków drzew owocowych. Jest to „mebel mówiący”, Emile Galle wielokrotnie na swoich meblach umieszczał różne słowa, czasami były to fragmenty ulubionych poematów, czy przysłowia.
Sekretarzyk z epoki Ludwika XV. Wsparty na kabriolowych nogach, zdobiony oryginalnymi okuciami z brązu. Dekorowany geometrycznymi intarsjami oraz dekoracyjnym ułożeniem szlachentych fornirów palisandrowych. Klapa oraz szuflady zamykane są na klucz. W środku małe szufladki oraz skrytka.
Niciak, czyli mebelek do robótek ręcznych z okresu biedermeieru - epoki prywatności, wygody i mieszczaństwa. Przechowywanie umożliwiają szuflada z antabami z głowami lwa oraz wysuwany materiałowy schowek. Konstrukcja opiera się na czwórnogu. Biedermeier, 1 poł. XIX...
Mebel sklepowy - obrotowa konstrukcja jest umocowana na trójnogu. Główna część mebla o przekroju sześcioboku posiada sześć uchylnych klap. Przełom XIX i XX w. Drewno dębowe. Wys. 102 cm,...
Rama lustra w stylu neorokokowym. Głowna talfa lustrzana jest flanowana przez dwa smukłe panele. Prostota dolnej części ramy stanowi przeciwwagę dla wspaniałego dekoracyjnego zwieńczenia. Szczyt jest ażurową konstrukcją opartą na piętrzących się ornamentach: muszlowych, wolutach i kogucich grzebieniach. ...
Krzesło z okresu regencji ukazujące dążenie epoki do lekkich i wygodnych mebli. Regencja, 1715-1723 r. Drewno bukowe. Wys. 97 cm, szer. 45 cm, gł. 41 cm.
Mebel powstały z myślą o najmłodszych - krzesełko umożliwiające korzystanie z normalnego stołu. Oparcie obite kurdybanem z wizerunkiem gryfa. 1 poł. XIX w. Drewno orzechowe, obicie skórzane.
Konsola o półkolistym przekroju. Przednia część nóg i blat zostały wyłożone lustrami. Miejsce do przechowywania zapewniają dwie szufladki otwierane po łuku. Art deco, lata 30. XX w. Fornir palisandrowy. Oryginalne...
Funkcjonalny stolik - ustawiony przy ścianie może służyć jako konsola, natomiast po rozsunięciu nóg i rozłożeniu blatu staje się meblem do gier. Dekoracyjny fornir nadaje stolikowi elegancji. Klasycyzm, 2 poł. XVIII w. Drewno...
Tapicerowany fotel odwołujący się do stylistyki rokokowej. Opracie typu a'la reine. Poręcze tapicerowane z poduszką w kształcie nerki i zakończone wolutą. Cofnięte do tyłu i wygięte podpórki poręczy. Kabriolowe nogi przednie i tylnie. Bogate zdobienie elementów drewnianych - pojawiają się motywy kwiatowe, akanty i...
Fotel klasycystyczny tapicerowany. Oparcie w typie a'la reine z górnym ramiakiem zakończonym wolutą. Pełne, quasi-esowate poręcze. Graniaste zbieżne nogi przednie. Cała elegancja formy opiera się na jej prostocie. Klasycyzm, przełom XVIII i XIX w.
Fotel klasycystyczny. Oparcie a'la reine z ramiakiem zakończonym wolutą. Proste w formie, toczone wsporniki poręczy i przednie nogi. Oszczędna dekoracja dopełniona stonowaną kolorystyką polichromii. Klasycyzm, przełom XVIII i XIX w.
Para klasycystycznych krzeseł. Bogata snycerska dekoracja, szczególną uwagę zwraca środkowa deska oparcia z okazałym kwiatonem, akantowymi kompozycjami i perełkowaniem. Rzeźbione są również kanelowane nogi. Klasycyzm, koniec XVIII w.
Damskie biureczko na giętych nóżkach. Wklęsło-wypukła linia jest charakterystyczna dla całego mebla, co nadaje mu lekkości. Miejsce do przechowywania zapewnia duża szuflada i cztery mniejsze w nadstawce. Paul Sormani, Paryż, 1867-1877 r.
Łóżko secesyjne, zdobione jest fantazyjnymi floralnymi intarsjami z różnych gatunków drzew owocowych. Secesja, Francja, ok. 1900 r. Łóżko: wys. 123 cm, dł. 196 cm, szer. 100 cm. Wymiar do materaca: 190x90 cm.
Secesyjny z dwoma blatami, intarsjowany w motywy floralne, z czterema profliowanymi nogami. Nogi wykonane ze szlachetnego mahoniu, blat fornirowany palisandrem, intarsjowany różnymi gatunkami drzew owocowych. Louis Majorelle (1859-1926), secesja, Nancy, ok. 1900 r. Sygn. „L....
Para klasycystycznych foteli. Elegancka forma siedzisk z wyważonymi proporcjami, kanelowanymi nogami, profilowanymi listwami i subtelną dekoracją snycerską. Drewno orzechowe, tapicerka wtórna, Ludwik XVI / klasycyzm, Francja, koniec...
Rokokowe krzesło na typowych dla epoki giętych nogach. Tapicerka oryginalna. 1 poł XVIII w. Wysokość: 88 cm, szerokość: 56 cm, głębokość: 50 cm. Stan zachowania widoczny na zdjęciach,...
Tarcza do rzutek z wizerunkiem muszkietera. Służyła jako gra jarmarczna. XIX w. Drewno polichromowane. Wymiary: 60 x 30 x 17 cm. Stan...
Konsola o klasycznej formie, z wolutami, fornirowana drewnem mahoniowym. U góry jedna szeroka szuflada i marmurowy blat z Carrary. Biedermeier/ Karol X/ epoque restauration, Francja ok. 1820/30 r. Wys. 91 cm, szer. 118 cm, gł. 48,5...
Fotel obrotowy wykonany z plastiku i stali. Siedzisko i oparcie ze sztucznej skóry wyłożonej pianką. Mebel w stylu pioniera plastikowego meblarstwa - Eero Saarinena. Design, lata 60.70, proj. prawdopodobnie projektanta z Europy Zachodniej, produkcja w Chinach....
Dekoracyjne lustro o nieregularnym kształcie. Bogate szklane zdobienie z licznymi niebieskimi kwiatkami. Wenecja, przełom XIX i XX w. Lustro kryształowe, szkło. Wymiary: 70 x 50...
Półka konsolowa z inkrustacją w typie markieterii Boulle'a. Napoleon III, Francja, 2 poł. XIX w. Inkrustacja i aplikacje z brązu. Szer. 51 cm (półki 47,5 cm), gł. 22 cm, wys. 31...
Fotel barokowy, posiada oryginalną, skórzaną tapicerkę. Oparcie zdobione tłoczonym kurdybanem z herbem i polskim orłem. Na siedzisku gładka skóra. XVII w. Drewno...
Wyjątkowy mebel stanowiący połączenie lustra z żardinierą, co nie zdarza się zbyt często. 2 poł XIXw. Drewno orzechowe.
Fotel barokowy z drewna egzotycznego, snycerka bogata w motywy często używane w dobie baroku: woluty, kartusze, suchy akant. Barok, początek XVIII w, Europa południowo-zachodnia. Wys. 125 cm, szer. 69 cm, gł. 65 cm....
Przysadzista szafka o bogatej dekoracji ornamentalnej. Frontalne drzwiczki otrzymały centralizującą intarsję, przedstawiającą okazały wazon z bukietem rozłożystych kwiatów. U podstawy flankuje go para finezyjnych spływów z wypiętrzonym kiwatostanem. Ścięte krawędzie wzbogacono...
Stolik do gier Art Deco. Po naciśnięciu ukrytego guzika zdejmuje się górny blat. Można go wtedy odwrócić i mamy powierzchnię z suknem do gry w karty. Można go także zdjąć i wtedy mamy wtedy dwie obracane plansze,...
Fotel złocony z oryginalną, dobrze zachowaną tapicerką. Materiał ze srebrną nitką był tkany na bardzo wąskim krośnie. XIX w. Stan drewna i pozłoty widoczny na zdjęciach....
Mebel mogący pełnić funkcję stolika, przyściennej konsoli oraz, po rozłożeniu, stolika do gry w karty. Eleganckie aplikacje mosiężne podkreślają klasyczny styl stolika. Fornir mahoniowy, nogi z litego mahoniu. Klasycyzm (Ludwik XVI),...
Komoda z dwiema szufladami i marmurowym blatem. Styl barokowy, przełom XIX/XX w. Drewno barwione, okucia mosiężne. Wys. 85 cm, szer. 126 cm, gł. 55,5 cm.
Niewielkie biureczko dla dziecka ozdobione obrazkiem z intarsji. XIX/XX w., Paul Guth (1878-1918), Nancy. Drewno czereśniowe. Blat jest na wysokości 65 cm.
Toaletka - transformers. Jest to bardzo wymyślna toaletka - ma wysuwany blat i automatycznie otwierane boczne, półokrągłe półeczki oraz szufladki wyskakujące po nacisnięciu ukrytych przycisków. Art déco, lata 30. XX w....
Inkrustowana skrzyneczka z rozkładanym pulpitem, mieszcząca komplet przyborów do pisania. Ma dwie pionowe przegródki na listy, schowek na pióra, miejsce na dwa kałamarze, wycierak i suszkę, pod blatem dwie małe szufladki i schowek na...
Wymiar zewnętrzny: 224cm x 131cm, materac 187cm x 118cm. Inkrustacja z kości, masy perłowej, srebra, miedzi i mosiądzu.
Dwa krzesła z lat 60/70. Stal chromowana, sztuczna skóra. Design, lata 60/70, Europa Zachodnia
Krzesła secesyjne. Drewno orzechowe. Louis Majorelle, 1900r. Wys. 88cm, szer. 45cm, gł. 42cm.
Okazała szafa sieniowa. Manieryzm, początek XVII w. Szafa jest pokryta ręcznie ciętym, grubym fornirem orzechowym. Wys.: 235 cm, max szer.: 215 cm, max gł.: 72 cm. Możliwe jest rozebranie...
Unikatowa sekretera, intarsjowana w bardzo ciekawy sposób. Mebel jest sygnowany w kilku miejscach, sygnatury widoczne na zdjęciach.Rewelacyjne intarsje, o różnej grubości. Górne drzwiczki mają ruchomą, zwijaną konstrukcję. Posiada grube, ręcznie cięte forniry.
Stół wsparty na okazałej kolumnowej nodze rozchodzącej się na cztery rzeźbione ramiona - prostokątny ze ściętymi narożnikami. Biedermeier, Niemcy, 1 poł. XIX w. Drewno mahoniowe. Dł. 128...
przedmiotów na stronę 10 20 50 50