-- Cena: najpierw najniższa Cena: najpierw najwyższa Nazwa przedmiotu: A do Z Nazwa przedmiotu: Z do A Najwcześniej dodane Ostatnio dodane Sortuj według
Marmurowa rzeźba przedstawia głowę kobiety w chuście. Idealizowana twarz kobiety przywodzi na myśl dokonania klasycznej rzeźby greckiej. Spod naturalnie modelowanej chusty wystają precyzyjnie rzeźbione kosmyki włosów. Klasycyzm, Francja, koniec XVIII w./ początek XIX...
Popiersie wykonane z brązu przedstawiające młodą damę w kapeluszu, zatytułowane „Floreal”. Brąz odlewany, ręcznie cyzelowany i patynowany. Francja, koniec XIX w. Syg. „BRONZES GARANTI AU TITRE PARIS” oraz „Pinedo”.
Brąz odlewany na wosk tracony, ręcznie cyzelowany i patynowany. Akademizm / symbolizm, koniec XIX w. Sygnowany „Drouot”. Wys. 46 cm, dł. 28 cm, szer. 23,5 cm. Stan zachowania bardzo dobry,...
Malarskie przedstawienie damy w ujęciu popiersiowym. Gęste loki dziewczęcia zostały przykryte szerokim, tiulowym czepcem. Jego koronkowe wykończenie spływa po delikatnej szyi, opadając wprost na spiętrzone wykończenie dekoltu. Całość...
Portretowe ujęcie damy w błękitnej sukni. Jej smukłą twarz zdobią duże, ciemne oczy. W ich orzechowych tęczówkach odbija się punktowe światło pracowni. Porcelanowa karnacja została wyeksponowana szerokim dekoltem z koronkowym...
Prostokątne lustro osadzone w żłobkowanej ramie. Jej górną część udekorowano rzeźbiarską draperią, zaś w dolnej zamieszczono wolutę z gałązką laurową - symbolem zwycięstwa. Całość została zwieńczona trapezową płyciną z...
Empirowy fotel z niskim, głębokim siedziskiem, wzbogaconym wysoką poduszką. Z pełnego, nieco odchylonego zaplecka, spływają wklęsłymi liniami smukłe poręcze. Ich końce oparte są na rzeźbionych łabędzich szyjach. Całość wznosi się na...
Lusterko z okrągłą taflą umieszczoną w srebrnej, ornamentalnej oprawie. Rączka została uformowana w uskrzydloną hermę, której trzon stanowi rozłożysta palmeta. Francja, empire, pocz. XIX w.
Klasycystyczny kabinet z dwuskrzydłowymi drzwiami zamykanymi na klucz. Wnętrze wyposażone jest w szufladki o różnej długości i szerokości. Centralne szuflady zostały ukryte pod dodatkowymi drzwiczkami. Klasycyzm, 2 poł. XVIII...
Dwa krzesła z tapicerowanym siedziskiem i wygiętym zapleckiem. Na szerokim ramiaku górnym znajduje się płaskorzeźba przedstawiająca grecką amforę. Natomiast w środkowej części oparcia umieszczono stylizowaną apollińską lirę. Proste...
Popiersie rzymskiej bogini zwróconej profilem do widza. Diana została ukazana z przymkniętymi oczami i zaciśniętymi ustami. Wysoko spięte włosy eksponują smukłą szyję kobiety. Głowę wieńczy półksiężyc - atrybut bogini nawiązujący do jej nocnych spacerów po lesie....
Klasycystyczna waza charakteryzująca się szeroką czaszą i smukłą stopą. Z jej czary wyłaniają się dwa uchwyty o palmetowych zakończeniach. Dekorowana sceną figuralną przedstawiającą fragment mitologicznej centauromachii. Klasycyzm, pocz. XIX w.
Popiersie dziewczyny z wieńcem na głowie. Młoda kobieta została ukazana z głową zwróconą w bok. Jej spokojną twarz rozświetla subtelny uśmiech. Starannie ułożone włosy, delikatnie opływają filigranową szyję dziewczęcia. Zostały...
Przedstawienie figuralne młodej kobiety z dzieckiem. Siedząca na taborecie Rzymianka obejmuje ramieniem stojącego przy niej chłopca. W dłoni trzyma elementarz, pokazując litery alfabetu małemu adeptowi.
Rzeźba przedstawiająca młodego trębacza XI batalionu. Chłopiec został zaprezentowany w kontrapoście z lewą ręką wspartą na biodrze i prawą opuszczoną wzdłuż linii ciała, trzymającą niewielką trąbkę. Na ramionach niesie plecak oraz długą...
Kościelna lampa wieczna dekorowana ornamentami palmet, liści akantu oraz klasycystycznymi fryzmami. Posiada oryginalny łańcuch. Miedź ręcznie repusowana, brąz odlewany i cyzelowany, srebrzona. Klasycyzm, Polska/Niemcy, ok. 1800 r....
Ludwik XVI / klasycyzm, Francja, ok. 1780 r. Wys. 105 cm (blat 72 cm), szer. 78,5 cm, gł. 51 cm. Stan zachowania widoczny na zdjęciach, dobry, jak najbardziej nadaje się do użytku.
Stolik z bogatą snycerską dekoracją. Klasycyzm, XVIII w. Drewno polichromowane, marmur. Wys. 79 cm. Śr. 80 cm. Stan zachowania: obecne...
Klasycyzm, akwaforta, koniec XVIII w. Rama: 85x64 cm, w świetle passe-partout: 76x56 cm. Stan zachowania widoczny na zdjęciach. Grafika oprawiona w starą ramę z szybą.
Klasycystyczne krzesło z wyplatanym siedzeniem i oparciem. Do zakupionego krzesła dołączamy drugie identyczne, ale wykonane już w XIX w. (widoczne na ostatnim zdjęciu). Klasycyzm, koniec XVIII w.
Ludwik XVI / klasycyzm, Francja, ok. 1780 r oraz 2 poł. XIX w. Wys. 89 i 85 cm, szer. 58, gł. 58 cm. Stan zachowania widoczny na zdjęciach.
Ludwik XVI / klasycyzm, Francja, ok. 1780 r. Wys. 87 cm, szer. 59 cm, gł. 59 cm. Stan zachowania widoczny na zdjęciach, dobry. meble są stabilne, tapicerka w dobrym stanie.
Ludwik XVI / klasycyzm, Francja, ok. 1780 r. Wys. 71,5 cm, dł. 81 cm, szer. 45 cm. Stan zachowania widoczny na zdjęciach, niewielkie braki forniru, na tylnych nogach brak okuć - stópek.
Rysunkowy portret młodej dziewczyny ukazanej z profilu. Uwagę zwracaj pięknie ukazany światłocień na włosach. Syg. „C. Jullemier?, le 5 julliet 1860”, akademizm, Francja, 1860 r. Rama: 53 x 43 cm. W świetle passe-partout: 36 x 26...
Portret brązowowłosej, młodej kobiety odzianej w bladoróżową suknię. Bohaterka została ukazana bokiem, jednakże twarz zwraca w kierunku widza. Dama została przedstawiona w otoczeniu roślinności, na tle niebieskiego nieba. W dłoniach trzyma kilka gałązek róży. Francja, pocz. XIX...
Figura Matki Boskiej z Dzieciątkiem Jezus. Rzeźba prezentuje typ wypracowany już w średniowieczu - stojąca Madonna podtrzymuje na jednym ramieniu małego Chrystusa. Sposób ujęcia szat i oddania ciał postaci (szczególnie lico Madonny) wskazuje na reminiscencje antyczne. Mistrzowskie opracowanie zostało dopełnione piękną...
Flora - rzymska bogini kwiatów i wiosny. Artysta ukazał ją jako młodą nagą kobietę siedzącą wśród kwiatów. Pierwowzór został zaprezentowany na Salonie w 1750 r. Obecnie marmurowa rzeźba znajduje się w zbiorach Ermitażu w Petersburgu. Według Etienne Maurice Falconeta...
Para okazałych klasycystycznych lichtarzy. Dekoracja repusowana. Podstawy trójboczne, z wklęsłymi ściankami zdobią płyciny z monogramem MA ujętym w wieniec. Powyżej tralkowe trzonki ujęte w liście akantu. W górnej części przewiązane pierścieniem z liśćmi lauru. Galeryjka otaczająca profitkę z ażurowym meandrem. ...
Popiersie uśmiechniętej kobiety w czepcu na głowie, mieszkanki belgijskiej wsi. Twórca figury uważał się za realistę, co może tłumaczyć wybór tematyki. Gładkie wykończenie rzeźby ma zwrócić uwagę widza, zaprasza go do śledzenia gry dobijającego się światła. Belgia, przełom XIX...
Popiersie damy. Odsłaniająca ramiona i dekolt suknia, ułożone w loki i upięte włosy przybrane kwiatami przywodzą na myśl swobodę i zmysłowość rokokowej mody. Urzekająco piękna twarz damy charakteryzuje się dostojnym, nieco poważnym wyrazem. Francja, Sevres, połowa XIX...
Akwarela wykonana według portretu Madame Recamier (Juliette Recamier, 1777-1849) pędzla Francoisa Gerarda (1770-1837) powstałego w 1805 r. Obraz tego uznanego portrecisty można nazwać ikoną empire. Oryginał znajduje się w Musee Carnavalet. XIX w.
Portret przedstawiający młodą damę w klasycystycznym stroju, trzymającą wachlarz w prawej ręce. Urzekające, spokojne spojrzenie skierowane zostało w kierunku obserwatora. Francuski artysta wykonał dzieło z wielką dbałością o szczegóły. Olej na płótnie, klasycyzm, ok. 1790 r....
Krzesło z tapicerowanym siedziskiem i ażurowym zapleckiem. Francja, okres dyrektoriatu, koniec XVIII w. Drewno polichromowane, tapicerka. Wym. 80 x 35 x 40 cm.
Zegar słoneczny. Sześcioboczna tarcza umieszczona na toczonej nodze. Tarcza pokryta rzeźbionymi cyframi rzymskimi, promieniami i dekoracyjnymi gwiazdami. Ruchoma głowica z motylkową śrubą umożliwia ustawienie tarczy w odpowiedniej pozycji. Europa Zachodnia, ok. 1800...
Kucająca Wenus z żółwiem - kopia jednego z wariantów antycznej figury przedstawiającej boginię zaskoczoną podczas kąpieli. Autorem tego modelu, zaprojektowanego w 1686 r jest Antoine Coysevox (1640-1720), działający na zlecenie króla Ludwika XIV. Marmurowa figura stanęła w ogrodach w Wersalu. Obecnie w kolekcji...
Nimfa z muszlą - mała kopia antycznej, rzymskiej rzeźby z I wieku, znajdującej się w zbiorach Luwru. Upozowanie postaci nawiązuje do znanej hellenistycznej rzeźby przedstawiającej dziewczynkę grającą w kości. Nimfa przez wieki intrygowała, nie tracąc aktualności, o czym świadczą kopie wykonywane przez artystów (m.in....
Wczesno klasycystyczny portret damy z wiewiórką. Anonimowy artysta doskonale uchwycił tajemniczy wizerunek młodej kobiety. Wykonanemu z dużą dbałością o detale portretowi towarzyszy wiewiórka- być może symbol rodowy portretowanej. Rodzaj sukni oraz okazała fryzura charakterystyczna dla mody 2 połowy XVIII wieku, najpewniej lat 1770-tych lub...
Półokrągła konsola oparta na dwóch smukłych żłobkowanych nóżkach, połączonych ze sobą wygiętą łączyną zwieńczoną ozdobną grecką wazą. Pod blatem ażurowy motyw z liści akantu i wici roślinnych oraz zwieszające się girlandy liści laurowych. Klasycyzm, XVIII w.
Figura półnagiej kobiety z wyciągniętymi do przodu rękoma. Kobieta przeciąga się, jakby właśnie obudziła się z miłego snu. Forma rzeźby odwołuje się do wzorców obecnych w sztuce od antyku. Sposób ułożenia szaty przywołuje ten rozsławiony przez Wenus z Milo. Felix Sanzel, 2 poł....
Piękny stolik w stylu Ludwika XVI wykonany przez słynna paryską wytwórnię Escalier de Cristal, działającą z latach 1802-1923. Stolik posiada kanelowane nogi, oraz wszystkie dekoracje wykonane z litego, rzeźbionego drewna. Całość mebla pokryta jest tradycyjnym płatkowym złoceniem na pulment. Blat marmurowy.
Para złoconych krzesełek z wyplatanymi siedziskami i oparciami. Medalionowe oparcie typu a'la reine zostało obwiedzione skręconą wstęgą, zwieńczoną kokardą na górze. Siedzisko ma podkowiasty kształt. Przednie nogi dekorowane kanelowaniem. XIX w.
Niciak, czyli mebelek do robótek ręcznych z okresu biedermeieru - epoki prywatności, wygody i mieszczaństwa. Przechowywanie umożliwiają szuflada z antabami z głowami lwa oraz wysuwany materiałowy schowek. Konstrukcja opiera się na czwórnogu. Biedermeier, 1 poł. XIX...
Komoda w stylu empire. Głowny motyw dekoracyjny stanowią antaby z głowami lwów i hermy kobiece umieszczone na osiach nóżek. Francja, empire, 1800-15 r. Sygnowana monogramem LD - być może kryje się za nim Louis Dufour, francuski...
Funkcjonalny stolik - ustawiony przy ścianie może służyć jako konsola, natomiast po rozsunięciu nóg i rozłożeniu blatu staje się meblem do gier. Dekoracyjny fornir nadaje stolikowi elegancji. Klasycyzm, 2 poł. XVIII w. Drewno...
Fotel klasycystyczny tapicerowany. Oparcie w typie a'la reine z górnym ramiakiem zakończonym wolutą. Pełne, quasi-esowate poręcze. Graniaste zbieżne nogi przednie. Cała elegancja formy opiera się na jej prostocie. Klasycyzm, przełom XVIII i XIX w.
Fotel klasycystyczny. Oparcie a'la reine z ramiakiem zakończonym wolutą. Proste w formie, toczone wsporniki poręczy i przednie nogi. Oszczędna dekoracja dopełniona stonowaną kolorystyką polichromii. Klasycyzm, przełom XVIII i XIX w.
Para klasycystycznych krzeseł. Bogata snycerska dekoracja, szczególną uwagę zwraca środkowa deska oparcia z okazałym kwiatonem, akantowymi kompozycjami i perełkowaniem. Rzeźbione są również kanelowane nogi. Klasycyzm, koniec XVIII w.
Popiersie dziewczyny. Młody wiek kobiety podkreśla suknia odsłaniająca ramię i dekolt oraz dekoracyjnie upięte włosy. Figura umieszczona na architektonicznej podstawie. Rzeźba została wykonana według dzieła Etienne Maurice Falconeta (1716-1791) - francuskiego rzeźbiarza, autora...
Rzeźba wykonana według sławnej realizacji Etienne Maurice Falconeta (1719-1791) z 1757 r. zatytuowanej "Baigneusse", czyli "Kąpiąca się". Figura ukazuje młodą kobietę sprawdzającą temperaturę wody przed kąpielą. Dziewczyna jest prawie naga, okrywa się kawałkiem szaty, którą za chwilę pewnie porzuci, aby zanurzyć się w...
Para klasycystycznych foteli. Elegancka forma siedzisk z wyważonymi proporcjami, kanelowanymi nogami, profilowanymi listwami i subtelną dekoracją snycerską. Drewno orzechowe, tapicerka wtórna, Ludwik XVI / klasycyzm, Francja, koniec...
Rzeźbiarskie przedstawienie mitologicznego tematu ikonograficznego - Narodziny Wenus. Niczym na obrazie Botticellego bogini stoi w muszli, tu okrywając się szatą, nie włosami. Sposób oddania postaci nawiązuje do antycznych rzeźb. XVIII/ XIX w.
Dubeltówka damska, tzw. ptaszniczka. Klasycyzm, przełom XVIII i XIX w. Pierwotnie z zapłonem skałkowym, na początku XIX przeszła konwercję na zapłon kapiszonowy. Oryginalny pobojczyk. Zamki sprawne.
Karol X / wczesny Ludwik Filip, ok. 1830 r. Wys. 97,5 cm, szer. 117 cm, gł. 56,5 cm. Stan zachowania dobry, małe ubytki forniru. Blat w stanie bardzo dobrym.
Konsola o klasycznej formie, z wolutami, fornirowana drewnem mahoniowym. U góry jedna szeroka szuflada i marmurowy blat z Carrary. Biedermeier/ Karol X/ epoque restauration, Francja ok. 1820/30 r. Wys. 91 cm, szer. 118 cm, gł. 48,5...
Encyclopédie (Encyclopédie, ou dictionnaire raisonné des sciences, des arts et des métiers – encyklopedia albo słownik rozumowany nauk, sztuk i rzemiosł) – encyklopedia wydawana we Francji w latach 1751–1766, a z późniejszymi suplementami i wydaniami poprawionymi – w 1772, 1777 i...
Łóżko o profilu przypominającym łódź (fr. lit en bateau). Masywna konstrukcja jest wsparta na czterech niskich, konsolowych nóżkach. Przyczółki łukowato wygięte. Łóżko pokryte dekoracyjnym fornirem czeczotowym (pawie oczko). Dodatkowe zdobienie zapewnia palisandrowa intarsja z ornamentalnymi motywami.
Zegar z lat 20/30 XIX w. Ludwik XVIII / wczesny Ludwik Filip. Stan zachowania. Drewno dębowe. Tarcza szklana.Wysokość 245cm, szerokość maksymalna 64cm, korpusu 41,5cm,głębokość maksymalna 33cm, korpusu 18cm.
Klasycystyczny zegar. Koniec XVIIIw. Stan zachowania. Drewno orzechowe.Mechanizm oprócz normalnego wybijania godzin, ma możliwość ustawienia na dowolną godzinę wybijania, tak jak to bywa we współczesnym budziku.
Sekretera biedermeier z połowy XIXw. Fornir mahoniowy. Stan zachowania, po odświeżeniu czarodziejskim płynem. Całość składa się z trzech oddzielnych skrzyń nakładanych na siebie. Wysokość...
Fotel złocony z oryginalną, dobrze zachowaną tapicerką. Materiał ze srebrną nitką był tkany na bardzo wąskim krośnie. XIX w. Stan drewna i pozłoty widoczny na zdjęciach....
Mebel mogący pełnić funkcję stolika, przyściennej konsoli oraz, po rozłożeniu, stolika do gry w karty. Eleganckie aplikacje mosiężne podkreślają klasyczny styl stolika. Fornir mahoniowy, nogi z litego mahoniu. Klasycyzm (Ludwik XVI),...
Zegar z figurą w stylu klasycystycznym z ok. 1800 roku. Podstawa wykonana z żółtego marmuru. Figura i pozostałe elementy z cyzelowanego i...
Klasycystyczny zegar z figurą klęczącej kobiety, otulającej się szalem - alegorią zimy. Paryż, 1827 r. Brąz złocony, marmur. Wymiary 53x 19,5x 15 cm.
Wymiar zewnętrzny: 224cm x 131cm, materac 187cm x 118cm. Inkrustacja z kości, masy perłowej, srebra, miedzi i mosiądzu.
Lampa z trzema puttami na podstawie oraz kloszem, na którym znajdują się sceny zabaw dziecięcych przy czynnościach związanych z wytwarzaniem wina. Włochy (?), XIX/ XX w. Podstawa i klosz wykonane z alabastru,...
Popiersie śmiejącego się Satyra - uczestnika orszaku Dionizosa. Charakter postaci oddają zmierzwione włosy, spłaszczony nos i spiczaste uszy. 2 poł. XIX w. Rzeźba z białego marmuru. Wys....
Olbrzymia żardiniera z oryginalnym wkładem szklanym. Ozdobiona klasycznymi motywami: lwie łapy, girlandy, gałązki oliwne i liście akantu. Neoklasycyzm, ok. 1900 r. Mosiądz srebrzony,...
Niewielki ażurowy koszyczek z oryginalnym szklanym wkładem. Ozdobiony palmetami i figurkami gryfów (mityczne zwierzęta przedstawiane z tułowiem lwa, głową i skrzydłami orła). Wurtembergische Metallwarenfabric, Niemcy, ok. 1900...
Postać antycznej niewiasty nawlekającej na sznur korale. Francja, 2 poł. XIX w. Rzeźba z brązu, ręcznie cyzelowanego z oryginalną patyną, postument z polichromowanego drewna. Wys. z...
Unikatowa sekretera, intarsjowana w bardzo ciekawy sposób. Mebel jest sygnowany w kilku miejscach, sygnatury widoczne na zdjęciach.Rewelacyjne intarsje, o różnej grubości. Górne drzwiczki mają ruchomą, zwijaną konstrukcję. Posiada grube, ręcznie cięte forniry.
Stół - biurko dwustronne - z dwiema bocznymi rozkładanymi klapami, tzw. klapiak. Styl Napoleona III, Francja, 2 poł. XIX w. Drewno palisandrowe z bogatą intarsją. Dł. 78 - 129 cm, szer. 63...
Stół wsparty na okazałej kolumnowej nodze rozchodzącej się na cztery rzeźbione ramiona - prostokątny ze ściętymi narożnikami. Biedermeier, Niemcy, 1 poł. XIX w. Drewno mahoniowe. Dł. 128...
Talerz z postacią mitologiczną - żeńskie uosobienie bóstwa płodności (satyrka) wraz z towarzyszącymi jej puttami. Malarz: AGOSTINO RATTI (1699 - 1775). Savona, Włochy. Fajans malowany...
Aimé MILLET (1819 - 1891) - francuski rzeźbiarz, profesor, odznaczony Legią Honorową, realizował zamówienia dla Napoleona III. Postać mitologiczna - córka króla Krety - nieszczęśliwa Ariadna porzucona przez Tezeusza. Francja, 1857...
Patera na marmurowym postumencie, z dwoma symetrycznymi uchwytami i z plastyczną płaskorzeźbą przedstawiającą bitwę amorków. Klasycyzm, XVIII / XIX w. Brąz z oryginalną, starą patyną, marmur.
Wysokiej jakości płaskorzeźba na powierzchni muszli - podświetlona od wewnątrz żaróweczką. XIX / XX w. Muszla ręcznie rzeźbiona, podstawa z żeliwa. Wys. 19,5 cm, szer. 10,5 cm....
Komplet sztućców środka stołu - nóż i widelec do mięs. Paryż, poł. XIX w. Trzonki ze srebra pr. 950, ostrza ze stali. Dł. 27,5 - 31,5 cm, szer. 3 cm.
Serwantka / szafka w stylu Napoleona III z markieterią Boulle'a. Francja, 2 poł. XIX w. Drewno dębowe okleinowane czarnym fornirem, inkrustacje i aplikacje z mosiądzu. Wys. 109 cm, szer....
Para solniczek w stylu klasycznym z oryginalnymi wkładami. Druga poł. XIX w. Mosiądz srebrzony, szkło. Wys. 4 cm, dł. 6,5 cm, szer. 4,3 cm. Stan...
Wazonik w kształcie starożytnej amforki z uchwytem w kształcie konika morskiego. Przełom XIX / XX w. Brąz z oryginalną ciemnozieloną patyną. Wys. 23 cm, szer. 10 cm.
Jean-Jacques PRADIER (1790-1852) - rzeźbiarz francuski, laureat Prix de Rome, profesor paryskiej École de Beaux-Arts, jego liczne prace zdobią budynki, place i muzea Francji. Dziewczynka z Pompejów grająca w kostki - wzorowana na rzeźbie hellenistycznej.
Marmurowy zegar w stylu klasycznym - z głową starożytnego wojownika i ozdobnymi okuciami. Francja, Paryż, druga poł. XIX w. Czarny marmur i patynowany stop metali, szkło kryształowe, szlifowane. Mechanizm z wahadłem ( o zgodnym numerze ) - wybija pełne i półgodziny. Sygn. CADERER JAEGLEB & CORP, PARIS, 899....
Niewielka, klasycystyczna konsola - półka wisząca, misternie rzeźbiona (liście akantu, kwiaty, woluty). Francja, XVIII / XIX w. Drewno orzechowe ręcznie rzeźbione. Wys. 11,3 cm, szer. 17,3...
Serwantka z okuciami w stylu empire. Francja, 2 połowa XIX w. Drewno mahoniowe, okucia z brązu - ręcznie cyzelowane, półki wyłożone aksamitnym materiałem. Wys. 162 cm, szer. 71 cm, gł. 34...
Talerz neorenesansowy,przedstawiający pośrodku alegorię cnoty umiarkowania, a dookoła alegorie sztuk oraz czterech pór roku. Francja, XIXw. Odlew cyzelowany, staliwny.
Lampa ze smokami. Francja, 2 poł. XIX w. Konstrukcja mosiężna. W oryginale była to lampa...
Kielich w stylu biedermeier z widokiem pałacu i pijalni wód w uzdrowisku Baden-Baden. Niemcy, 1 poł. XIX w. Szkło warstwowe rubinowe, ręcznie szlifowane, częściowo matowione. Wys.17 cm,...
Dzbanuszek Biedermeier, Niemcy, 1 poł. XIX w. Porcelana szkliwiona, dekorowana złoconymi paskami. Wys. 20 cm, śr.10,5 cm. Porcelana w bardzo dobrym stanie, złocenia nieznacznie przetarte.
Wysoki wazon z dekoracją w stylu klasycznym - scena w ogrodzie z antyczną postacią Greczynki. Francja (?), XIX w. Fajans z kobaltową glazurą, malowany przy pomocy szablonu. Wys.50 cm, śr....
Klasycystyczne szczypce do cukru, Francja, 1809 - 1819 r. Srebro pr. Minerwa, w całości złocone, waga : 53g, dł. 18 cm. Puncowane : głowa kobiety zwrócona w prawo w okręgu / punca w prostokącie nieczytelna. Stan zachowania dobry.
Bogini urodzaju i płodności ziemi - Demeter przedstawiona z rogiem obfitości. Postać siedzi przy ozdobnym postumencie, który może służyć jako podstawa dla zegara lub innej figury. Europa Środkowa, XIX / XX w. Brąz patynowany,...
Adrien - Etienne GAUDEZ ( 1845 - 1902 ). Zwycięzca (Vainqueur), Francja, Guillemard Foundeur, 2 poł. XIX w. Brąz, wys. 59 cm, szer. podst. 14 cm. Sygn. A. Gaudez, oraz GUILLEMARD...
przedmiotów na stronę 10 20 50 150